TECHNIKA

Toto vozidlo je prvním výjezdovým vozem, které je vybaveno pro prvotní zásah. Jsou zde umístěna čerpadla, izolované dýchací přístroje, elektrocentrála, přetlakový ventilátor, motorová pila, rozbrušovací pila, osvětlovací stožár a bourací kladivo.

Rok výroby 1998, Podvozek Tatra 815 250 R41 4x4.1, Motor: výkon 230kW při 1800ot/min , V8 turbo (T3B-928-50), Kabina pro osádku 1+5, Rozvor náprav 4500mm, Hmotnostní třída - S (nad 14 tun), Konstrukce podvozku - kategorie 3 (terénní), Provedení - Z (základní),

Rozměry: délka 8190mm, výška 3250mm, šířka 2500mm

celková hmotnost: 18 000 kg, pohotovostní hmotnost: 9 600 kg, užitečná hmotnost: 8 400 kg

Nástavba svařovaná, ocelová, chráněná Al roletou, objem nádrže na vodu 4 200 litrů, objem nádrže na pěnidlo 0 litrů, čerpadlo na vodu: odstředivé, jednostupňové, celobronzové THT 32, výkon 2000 l/min, zařízení pro prvotní zásah, průtokový naviják s hadicí 60m a vysokotlakou proudnicí, vozidlo je vybaveno otočnou lafetovou proudnicí.

Vozidlo je u nás od srpna roku 2013.


 
 
 
 
 

Druhé výjezdové vozidlo. Posádka 1+3. Objem nádrže na vodu 8 200 litrů.

Svojí koncepcí se řadí mezi těžké požární automobily, určené k hašení vodou i pěnou. Vozidlo lze použít všude tam, kde je velké riziko požárního nebezpečí. Velké objemy nádrží hasebních látek a vysoký výkon čerpadla, jsou předpokladem rychlé likvidace požárů i při ztížených podmínkácch. Naše jednotka toto vozidlo využívá na každou mimořádnou událost. Vozidlo je vybaveno také motorovou pilou, rozbrušovací pilou, vzduchovými zvedacími vaky, plovoucím čerpadlem, izolovanými dýchacími přístroji, motorovou pilou a rozbrušovací pilou.

V roce 2016 proběhla na tomto voze rozsáhlejší oprava spočívající v repase podvozkové části vozu, včetně nového 12ti válcového motoru.

Dne 2. července 2018 byl na toto vozidlo nainstalován nárazníkový monitor s průtokem cca 1 500 l/min. Monitor je ovládán řidičem vozidla pomocí ovladače, který je nainstalován v kabině.

Monitor se výborně hodí při likvidaci požárů polních a lesních porostů a rovněž při asanačních pracích při záplavách a povodních.


 
 
 
 
 
 

Toto vozidlo se také řadí mezi těžká požární vozidla. Posádka 1+2, objem nádrže na vodu 8 500 litrů. Vozidlo je převážně využíváno při lesních požárech. K výhodám patří perfektní průjezdnost i v těžkém terénu, a proto se dostane i do špatně přístupných míst.


 
 
 
 

Jedná se o terénní automobil, který slouží pro přepravu osob, přívěsů a nákladu. Ve výbavě vozidla je elektrický naviják Warm 4500 kg a zdravotní batoh.


 

Vozidlo je využíváno především pro přepravu osob. Ve výbavě vozu jsou hasící přístroje a zdravotnický batoh.


 
 
 

Člun, na vlastním podvozku, s motorem Mercury 60 o výkonu 60 koňských sil. Je vybaven sonarem a prostředky pro práci na vodě.